Frakt og leveringsvilkår.

1. Kontaktinfo

Selger er Sekel AS, Nesveien 287, 3158 Andebu, [email protected], telefon 477 84 638, foretaksregisteret NO 923 591 826 MVA  og betegnes som selger/selgeren.

Kjøper er den forbrukeren eller bedriften som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen.

 

2. Frakt

Vi sender med Bring, med mindre annet er avtalt. Vi forbeholder oss retten til å avvike fra – eller endre oppgitt leveringstid uten å gi beskjed på forhånd.

Uavhentede pakker vil bli belastet et gebyr på kr 99 + frakt tur/retur av gjeldende ordre, for å dekke våre utlegg. Ved manglende betaling vil kravet, etter forutgående varsel, bli sendt til inkasso.

 

3. Ordrebehandling

Det tar normalt mellom 1-3 virkedager å behandle en ordre hvis den kommer inn før kl. 15:00 på en virkedag.

 

4. Frakttid

Normal frakttid er 1-5 virkedager avhengig av ditt bosted. Varer som ikke finnes på lager ved bestilling vil kunne restbestilles. Dette er spesifisert i nettbutikken. Det kan være ventetid på noen produkter. I disse tilfellene (hvis ønskelig), kan bestillingen deles opp, da med fraktkostnader tilknyttet hver sending.

Standarden vil være at vi holder alle varer på lageret til hele din bestilling er komplett, og kan sendes som en sending. Dersom du har spørsmål angående hvordan dette fungerer eller din ordre kan du kontakte kundeservice her.

 

5. Levering av vare

Levering er skjedd når kjøperen, eller representant har akseptert leveransen,  overtatt tingen.

Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, eller etter avtale, skal selgeren levere varen til kjøper uten unødig opphold og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden.

Varen skal leveres hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

 

6. Risikoen for varen

Risikoen for leveransen går over på kjøper når han, eller hans representant, har fått leveransen levert i tråd med punkt 5.

Selger har likevel et ansvar å oppfylle vilkår utover dette når det er spesifisert i forhold til kontrakt.

 

7. Skade på varen

Hvis du oppdager at pakken er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang. Etter levering må mottaker så snart som mulig foreta en undersøkelse av den leverte varen.

Oppdager du en transportskade etter at du åpner emballasjen må du snarest ta med deg hele forsendelsen inklusiv emballasjen tilbake til postkontoret og fylle ut et skadeskjema.

Postkontoret hjelper deg med utfyllingen av standard skadeskjema.

 

8. Konfliktløsning

Klager rettes til selger innen rimelig tid, se salgsbetingelser. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  500  eller www.forbrukerradet.no.

0
    0
    Din Handlekurv
    Din handlekurv er tomTilbake til butikken